Thursday, October 10, 2013

VICEVI-SMIJEH

 1.Sede 3 plavuse i jedna kaze:
Cula sam da ce sutra biti 40 stepeni"
Kaze druga:

"E pa ja sam cula da ce sutra padati sneg"
Sedi treca i razmislja i kaze:
"Pa ko ce cistiti toliki sneg po tolikoj vrucini? "
ula plavusa da je u raju odlican sex i zato odluci da skoci sa nadvoznjaka i izvrsi samoubistvo.Skace ona i upadne u kamion pun banana.Tone ona kroz te banane i opipava ih i kaze:
-Polako momci, svi cete doci na red.
 3Voze se u liftu plavusa i crnka i lift odjednom stane.Pocne crnka da se dere:
-upomoc!
ali nikog nema.Opet će crnka:
- upomoc,ali nista i kaze crnka plavusi:
- ajde da vicemo zajedno,a plavusa ce:
- zajedno,zajedno!
4Zali se plavusa muzu:
- danas su mi kockice leda upale u vrelu vodu i nisam mogla da ih pronadjem...
5Kaže plavuša svojoj prijateljici plavuši:
'Zamisli, juče kad je nestalo struje, ostala sam sama u liftu sat vremena!'
'Nije to ništa. Ja sam ostala tri sata na pokretnim stepenicama!
6Bile dvije plavuse i rece jedna:
- Znas da sam izgubila 4 kilograma.
Rece druga:
- Hoces da ih potrazimo?



SHARE,LIKE,READ PRATITE NAS

No comments:

Post a Comment